Millised on ebatervislikud näksid, millest võiksid parem hoiduda?


Millised on ebatervislikud näksid, millest võiksid parem hoiduda?
Kuivatatud puuviljaddepositphotos.com

Tervislike valikute korral on põhisöögikordade vahel näkside tarbimine pigem tervislik ja soovitav, kuid paljud tuntud vahepalad on tegelikult täis soola, suhkrut ja vahel ka kahjulikke kemikaale, mis tervisele sugugi hästi ei mõju.

Siit sulle 7 vahepala, mida tasuks vältida:

1. Kartulikrõpsud

Lisaks sellele, et kõrpsud sisaldavad palju rasva, naatriumi ning kaloreid, on neil ka kõrge glükeemiline indeks, mis viib veresuhkru taseme hetkeks kõrgele, et siis hooga langeda ning söögiisu suurenda.

2. Riisileivad

Paljud arvavad, et riisileivad on ohutu vahepala, kuid tegelikult on nad sama ebatervislikud kui kartulikrõpsud ning koogid. Riisileib on valmistatud valgest riisist, mis sisaldab üksnes kiireid süsivesikuid. Paljud neist on ka maitsestatud ning sisaldavad liiga palju suhkrut või soola.

3. Marjamuffinid

Sage toit kohvi kõrvale, millele viidatakse kui tervislikule valikule, sest marjamuffin sisaldab marju ja puuvilju. Kui sa ei ole neid just ise valmistanud, vaid ostnud kauplusest, oleks soovitav neid välitda, sest lisaks sellele, et poemuffinid sisaldavad sageli liigselt suhkrut, on seal ka palju keemilisi lõhna- ja maitseaineid.

Seotud lood:

4. Mees röstitud soolased pähklid

Kombinatsioon rasvast, suhkrust ja soolast viib selleni, et oled suuteline kogu kausitäie probleemideta nahka pistma. Pähklid on kõige kasulikumad oma loomulikus olekus, seepärast väldi neid maitsestatuna.

5. Mikrolaineahju popkornid

Jättes kõrvale töödeldud süsivesikud ning soola, sisaldavad popkornid palju ebatervislikke transrasvu. Lisaks on sellised kotid tavaliselt täis kemikaale, mis takistavad popkornide koti külge kinnitumist. Valmista selle asemel popkornid potis, kasutades võimalikult vähe rasva ning loobudes soolast.

6. Kuivatatud puuvili

Kas suudaksid süüa korraga seitse mangot või 12 virsikut? Väike kotitäis kuivatatud puuvilju sisaldab praktiliselt nii palju puuvilju. Kuivatatult kaotab puuvili oma kasulikud omadused, kuid säilitab suhkrusisalduse. Meie keha ei ole loodud nii palju suhkrut korraga tarbima, isegi kui see tuleb looduslikust allikast.

7. Light-karastusjoogid

Light-joogid on kõige ebatervislikum valik, sest sisaldavad sageli vähkitekitavat magusainet aspartaami, mis võib põhjustada ka neuroloogilisi probleeme. Lisaks mõjutab dieetkoola meie keskaju, mis suurendab isu.

Allikas: www.kaaluabi.ee

KOMMENTEERI!