Kuidas erineb tantramees teistest meestest?


Tantristliku seksi praktiseerimine aitab võidelda ka mehi painavate füüsiliste probleemidega - võimetus säilitada erektsiooni, madala intensiivsuse, oskuste ja enesekindlusprobleemidega
Tantristliku seksi praktiseerimine aitab võidelda ka mehi painavate füüsiliste probleemidega - võimetus säilitada erektsiooni, madala intensiivsuse, oskuste ja enesekindlusprobleemidega

Rõõm on omandada oskusi, mille valdamine varem, tundus kättesaamatuna. Tantras ja Taoismis on tuhandete aastate jooksul välja töötatud lihtsad ja lõbusad harjutused, mis aitavad meestel treenida vastupidavust, ise otsustada, millal jõuda ejakulatsioonini ning saada orgasme.

Jõudmaks tõelise meistrelikkuseni ejakulatsiooni valdamises, on esmaseks ja põhiliseks ülesandeks saavutada enesekontroll, keskendumine ja mõtestatud hingamine. Sammsammult edasi liikudes, omandad väärtuslikke kogemusi iga hetkega. Avardades nii oma teadlikkust, mõistad, et neid samu harjutusi saab kasutada igapäevaelu erinevates aspektide saavutamaks eesmärke kärjääriredelil, kodus perega olles, peol või mujal.

Ühendades oma meeled kehaga, lood uusi ühendusi oma ajus, mis jäävad sinuga terveks eluks. Uued neuronid kaasavad olemasolevad ja orgasmiline energia muutub oluliseks vahendiks, mis muudab sinu seksuaal- ja igapäevaelu sisukamaks ja nauditavamaks. Suutes hoida hingamine kontrolli all ka erutuse tipphetkel, nõuab vaid vähest harjutamist, et seda ekstaatilist energiat üleval hoida, teiste rutiinsete toimetuste ajal. Need uued ühendused ajus ja oskus energiat juhtida, kulub eriti ära kõrges eas, kui keha ei vasta enam meelte ootustele.

Tantristliku seksi praktiseerimine aitab võidelda ka muude mehi painavate füüsiliste probleemidega - võimetus säilitada erektsiooni, madala intensiivsuse, oskuste ja enesekindlusprobleemidega. Vähendab eesnäärme põletiku ohtu, vabastab vaimsetest pingetest, ebakindlusest ja sooritushirmust. Aitab luua partneriga sügava lähedussideme ja häireteta suhte, ilma närvesööva orgasmini ruttamata.

Alustamaks lihtsate harjutustega, on vaja kõigepealt: leida aega harjutusteks, lõdvestuda naudingu kõrghetkel ja orgasmi ajal, õppida hingama kõhuga, mitte rindkerega, ühendada keha ja meeled ning armastada oma keha. Kuigi teadaolevalt peavad erinevatel põhjustel 75% meestest vastu 2-5 minutit, on nende lihtsate harjutustega võimalik vastupidavust suurendada juba paari nädala jooksul.

1. Esimene samm, on alustada üksi või partneriga koos eneserahuldamist. Erutuse taset loe 1-10, lõpeta stimuleerimine 7, 8 või 9 juures, enne, kui toimub seemnepurse ja saavutad orgasmi. Lõdvestu ja hinga sügavalt kõhuga sisse, mõne minuti pärast alusta uuesti, säilita enesekontroll ja keskendu. Varsti tajud orgasmisarnast tunnet ka ilma lõpuni minemata.

2. Paari nädala möödudes, korda sama harjutust, kaasates oma partner ja palu tal oma käsi ja energiat kasutada. Lõdvestu ja hinga sügavalt. Sellel perioodil võid tunda väikest tagasilööki, vanade mustrite kordumist, kuid see möödub kiiremini, kui harjutustega alustades.

3. Kolmandaks astu partneriga vahekorda, peata end jälle seitsmenda, kaheksanda ja üheksanda erutusastme juures, kujutle kuidas su seksuaalenergia liigub mööda selgroogu ja rindkere üles, kurguni, puhka ning alusta uuesti. Sel korral peaks maksimaalne tulemus saabuma lühema aja jooksul, sest keha ja meeled liiguvad nüüd ühes rütmis.

Kui soovid tundma õppida oma tõelist mehelikkust ning omandada keerukamaid tehnikaid tule juba 11.-13. juulil toimuvale Tantrafestivalile või vaata lisainfot www.tantrafestival.ee ja www.bhairavayoga.com

Autor: Sienna Suvi

KOMMENTEERI!