Kui Sa ei suuna teadlikult oma tähelepanu fookust, siis hulkuv mõistus hakkab tõmbama kõike, mis on "miinusega". Negatiivne mõju suureneb ja Sa ise uputad ennast sellesse. Sina ise oled vastutav selle eest, millele Sa suunad oma tähelepanu.

Kui Su elus tekib problem ja sa suunad selle lahendamisele oma tähelepanu, kuid samas jääd siiski positiivseks, siis suudad kiiresti kõik olukorrad lahendada. Ütle endale ja korda: "Kõik lõpeb minu kasuks ja hüvanguks!". Keskendu sellele ja vaata mis hakkab toimuma.

Sõltumata Sinu arengu tasemest otsustad ainult Sina, millele suunad oma tähelepanu ja mida Sa tahad näha oma elus. See, mis toimub väljaspool on alati Sinu sisemuse peegeldus. Kõikides välistingimustes (kaos, pandeemia, konfliktid, kriisid, teadmatud) on inimene suuteline säilitama sisemist tasakaalu, olles keskendatud oma elule, kiirgama valgust ja tänulikkust, armastust ja kaastunnet. Läbi enda tasakaalu me saame harmoniseerida välisruumi.

Paljud inimesed panustavad palju oma energiat Sinna, mis neile meeldib, sest see tekitab emotsioone ja seega just nagu magnet tõmbab taas inimese tähelepanu samale. Vana 3D maailm eksisteerib niikaua kui me panustame sellesse oma energiat. Kui me seda ei teeks, siis 3D lahustuks tasapisi.

Me ise tihti panustame ennast liigselt 3D reaalsusesse, eriti siis kui kedagi süüdistame, osaleme konfliktides, jagame maid, võitleme, anname hinnangud ja muud sellist. Meie emotsioonid tihti viskavad meid madalatesse sagedustesse, kui mingi teema on meid mõjutanud või me oleme lugenud mingit nagatiivset informatsiooni ja see tekitab meis tugevaid emotsioone.

Selleks, et hoida enda tähelepanu fookust positiivsel, proovi järgnevat praktikat. Seda praktikat on eriti hea teha, kui Sa pead minema kohtadesse, kus on madalad energiad (haiglad, ametiasutused või kui oled pinges, et lähed töövestlusele). Kui sa kohtad sünge näoga inimest, kes on masenduses või agressiivse pilguga, kujuta teda ette mingis lõbusas kostüümis, suurte kõrvadega või punase klouni ninaga, roosade pükstega või värvilise mütsiga. Mõne aja pärast vaata, kuidas võib muutuda selle inimese reaktsioon. Lihtsalt sellega sa vähendada selle inimese tähtsust. Kuid ära kasuta seda praktikat manipuleerimiseks!

Teine praktika, mis veel võib aidata on kui Sa pead tähtsa isikuga kohtuma ja pisut kardad. Oma mõtetes eelnevalt kingi talle kõike, millest ta võib unistada: lilled, auto, lennuk, laev ja kõike muud, mida joonistab Sulle sinu fantaasia. Sellega sa eelnevalt avansina energeetiliselt rahuldad tema sisemised vajadused. See aitab muuta selle inimese negatiivset hoiakut.

Need praktikad on loodud tähelepanu fookusel, ehk Sa suunad oma tähelepanu enda tasakaalu puudusest (ohutunne, kartus, vastupanu) kergele huumorile ja see aitab. Tänu sellele Sa nagu tõmbad ennast välja situatsiooni tähtsusest ja situatsioon energeetiliselt muutub.

Kõik on omavahel seotud, Sina muudad hetke tajumist ja sündmus hakkab peegeldama Sinu uut kergemat olemist. Kõik, mis toimub Sinu ümber, sõltub Sinu enda tajumisest. Seega lõpeta keskenduma vaid halvale, sellega Sa vaid suurendad seda. Parem suuna oma tähelepani sellele, mida Sa soovid, et Su elus oleks rohkem. Kui Sa oled lugenud mingit informatsiooni, siis Sa võib tunda, et Sind on hõivanud negatiivsed emotsioonid ja sellega kaasneb energia kaotus. Pärast veel lisaks käid ringi ja oma peas jätkad teema ketramist. See räägib sellest, et Sa annad energiat selleks, et seedida saadud informatsiooni. Ürita ennast skaneerida ja mõista, kus hetkel on Sinu tähelepanu fookus. Kui Sa saad ennast ümber lülitada siis suuna oma energia sinna, kus on head tunded ja mõtted.

Tegelikult on halba meie elus vähe, head on tunduvalt rohkem, lihtsalt meie mõistus on alati rohkem suunatud negatiivsele ja tõmbab ka sellele Sinu tähelepanu. Ürita kontrollida, kuhu sa suunad oma tähelepanu!