1. Maga kaua. 8-9 tundi pimedal ajal. See tähendab mine õhtul 21-22 ajal voodisse. Mediteeri enne magama jäämist ja sul tulevad ilusad unenäod. Väldi õhtusel ajal ekraane. Loodus on ju siin poolkeral nii seadnud, et on pikk pime aeg. Eks see ole ikka puhkamiseks.

2. Maga jahedas toas ilma riieteta, paksu teki all. Sinu keha tahab hingata ja puhata. Jahedas toas on parem uni. Veel parem kui jätad magamistoa akna praokile, et magamise ajal oleks toas värske õhk. Nii vähendad Sa peavalusid. Külmetada ei tasu ja kui on külm, pane pähe müts ja jalga villased sokid.

3. Hommikul käi kindlasti külma duši all või tee üks ring paljajalu õues. Karasta ennast. Pestes kasuta tõrvaseepi. Peale tõrvaseebi kasutamist ei vaja sinu nahk lisa kreemitamistn ja juhul kui sul esineb naha ketendamist, siis see kaob.

4. Joo hommikul klaas vett sidrunimahlaga. Pigista pool sidrunit klaasi vee kohta.

5. Liigu palju looduses ja viibi võimalikult vähe tehiskeskkonnas. Kui sul on kodus ahi või kamin, siis küta parem seda, enne kui paned sisse õhksoojuspumba.

6. Toitu tervislikult ja tarbi võimalikult vähe valmistoite. Leia aega endale valmistada ise süüa kvaliteetsest toorainest. Toit olgu mitmekesine. Oled sa vegan või omnivoor, oluline on hea tooraine. Toitu võimalusel mahetoodangust. Talvisel ajal kasuta rohkem soojendavaid ja hautatud toite.

7. Riietu soojalt. Pane jalga villased sokid, las suusabaasis olla igapäev tantsupidu. Tähtis on, et sinu pahkluud oleksid soojas. Kindlasti kanna mütsi, sest pea kaudu läheb 80% kehatemperatuurist välja. Kanna villast valmistatud tooteid. Need lasevad kehal hingata ja ei aja higistama. Kui selg on haige, kasuta villast vesti. Sinu keha vajab talvel puuvillaseid ja villaseid riideid, et hingata ja samas olla soojas.

8. Joo võimalikult palju taimeteesid. Meie kodumaa loodus on nii rikkalik, et kui sul pole talveks midagi varutud siis ka praegu leiad loodusest veel midagi, millest teed teha. Käi allikatelt vee järgi ja joo palju puhast vett.

9. Tarbi mett. Mett ostes vaata, et see oleks kristalliseerunud, mitte vedel. Vedel mesi sisaldab palju suhkrut, hea tarbida aga tervislikkusest on asi väga kaugel.

10. Käi nii tihti kui võimalik saunas ja vihtle. Vihaks sobib nii leht- kui okaspuu. Saunas käies tarbi rohkelt vett. Alkohol ja saun ei ole sõbrad.

11. Tõsta oma immuunsust ja püsi terve. Liigu palju looduses, mõtistkle ja mediteeri. Leia üles iseennast. Kõik vastused on meie sees olemas ning pole vaja tormata rahvarohketesse kohtadesse tegevust otsima. Leia aega olla iseendaga ja mõtiskleda.

12. Loe läbi mõni hea raamat.

13. Naera 15 minutit päevas.

14. Ole tänulik iga hetke eest oma elus, tänulikkus aitab tōsta sinu vibratsioonitaset.