Võta endale aega 10 minutit, leia endale vaikne koht, kus saad omaette olla. Istu mugavas asendis, siruta selg ja sule silmad. Hinga rahulikult ja loomulikult. On aeg lasta naeratusel oma elu muuta!

Naeratuse meditatsioon

1. Mana näole naeratus. Luba sel vähehaaval muututa pehmeks ja pingutusevabaks.

2. Hinga sügavalt ja rahulikult ja saada naeratuse energia oma otsmikule. Las see energia vaigistab su rahutud mõtted ja laseb muredel minna. Naeratus lõdvestab meelekohad.

3. Luba naeratusel vaikselt allapoole liikuda. Naeratus muudab su kurgu pehmeks, pehmus levib ka kaela ja õlgadesse. Su kael ja õlad vabanevad koormast ja lõdvestuvad.

4. Nüüd liiguta naeratus südame kohale. Tunneta ja teadvusta seda rahulikult.

5. Tunneta oma naeratust kõhtu jõudmas. Las ta paitab su kõhtu seestpoolt, rahustab seedimise ja vabastab kõhu kõikidest pingetest.

6. Nüüd jõuab su naeratus puusadesse ja liigub sealt edasi jalgadesse, muutes jalad edasiliikumiseks vabaks ja kergeks.

7. Las hingamine kannab naeratuse kõikidesse luudesse, lihastesse ja siseorganitesse.
Naudi oma naeratavat ja elurõõmust pakatavat keha! Sellele on su enesetundele määratu mõju!

Autor: Kadi Kütt

KOMMENTEERI!