Siit sulle 10 nippi, kuidas vabaneda kõhurasvast:

1. Toitu puhtast toorainest valmistatud toodetest - söö seda, mis sisaldab palju toitaineid, vitamiine, mineraale ja antioksüdante. Ära tarbi valget suhkrut, pool- ja täisfabrikaate ning kiireid süsivesikuid nagu sai ja makaronid. Eelista selle asemel puhtaid tooraineid ja valmista endale ise toitu, söö regulaarselt.

2. Treeni - vastupidavustreening mõjub positiivselt kõhurasvale. Tee lisaks juurde jõutrenni ning treeni ka oma seesmisi kõhulihaseid.

3. Maga korralikult - hea uni avaldab mõju vööümbermõõdule. Unepuudus võib tekitada punnkõhtu ning aidata kaasa kõhurasva tekkele. Maga igal öösel kindlasti 7-9 tundi. Mine magama umbes kell 22, sest kõhurasvast vabanemiseks on eriti oluline periood, mis algab tund enne keskööd.

4. Joo piisavalt vett - väldi karastusjooke ning alkoholi. Proovi juu vett enne iga söögikorda, mitte söögi ajal või kohe pärast, et parandada seedimist.

5. Hingamine korda - õige hingamine, millest võtab aktiivselt osa ka kõht, muudab su erksamaks ja paneb kõhu korralikult tööle, pöörates ka kehakaalu languskursile.

6. Suurenda aiarohelise tarbimist - rohelised lehtköögiviljad on täis klorofülli, puhastavad keha ning tugevdavad organismi. Joo rohelistest köögiviljadest tehtud smuutit ja mahla iga päev.

7. Vali õiged rasvhapped - ära hoia rasva pealt kokku. Meie keha vajab kasulikke rasvhappeid, et ta suudaks põletada rasva. Head rasvhapete allikad on oliiviõli, avokaado, rasvane kala ning pähklid.

8. Harmooniline söömine - närides toitu korralikult, märkad koheselt seedimise paranemist. Ära ahmi sööki!

9. Tugevda end mentaalselt - oled stressis ja rahutu? Sellisel juhul aitad oma kõhtu, kui taastud ning tegeled personaalse arenguga. Stress on meie kõhu suurim vaenlane.

10. Väldi nisujahu ja piima - eemalda oma toidust söögid, mis sisaldavad nisujahu ja piima, kui sul on kõhuga probleeme. Paljud märkavad positiivset mõju ka siis, kui eelnevalt gluteeni- ega laktoositalumatust ei ole diagnoositud.

Toimetas: Katrin Oidra

Allikas: Naistekas.delfi.ee

KOMMENTEERI!