Neli sammu, kuidas lõpetada muretsemine selle pärast, mida teised sinust arvavad



Neli sammu, kuidas lõpetada muretsemine selle pärast, mida teised sinust arvavad
Võta kogu see energia, mida siiani oled pühendanud selleks, et teistele meeldida ja kasuta seda praeguse hetke nautimiseks, oma tõeliste tunnete ja mõtete kogemiseksFoto: depositphotos.com

Me kõik soovime olla populaarsed ja teiste poolt aktsepteeritud, kuid teinekord kipuvad mõned meist teiste arvamusele liiga suurt tähelepanu pöörama. Kuidas saavutada soovitud enesekindlus ja lõpetada muretsemine?

Kui sa pühendad liiga palju aega sellele, et teenida ära teiste heakskiitu, armastus ja tähelepanu, siis jätad sa teadlikult või alateadlikult kõrvale selle, mis sulle endale meeldib. Sa ei keskendu enam iseendale ja käesoleva hetke nautimisele. See on ebatervislik, tekitab stressi ja tõmbab sinu meeleolu alla.

Siin on 4 lihtsat sammu, mis aitavad sul keskenduda sellele, et suudaksid nautida iseennast sellisena, nagu sa tegelikult oled ja seega luua elutervemaid suhteid teiste ja ka iseendaga.

1. Ürita mõista, miks teiste arvamus sulle nii palju korda läheb

Selleks, et seda käitumismustrit murda, pead sa mõistma, miks sa nii käitud. Meie kultuuriruum näeb ette, et me kõik peaksime justkui kusagile kuuluma. Meile on juba sünnist saadik seatud ette norme, alates sellest, mida selga panna, kuni selleni, mida mõelda. Tänapäevane sotsiaalmeedia ei tee olukorda samuti kergemaks, kuna selleks, et olla populaarne, on oluline kui palju sul sõpru on ning kui palju sinu postitused "like"-e saavad.

Seotud lood:

See tekitab stressi, kui üritad olla nii päriselus kui internetis populaarne ning kõigile meele järgi. Mõned meist pühenduvad täielikult teiste heakskiidu ärateenimisele. Aga siinkohal kerkib küsimus, et kas see, mis teiste heakskiidu ära teenib, on sinu päris olemus.

Loe veel

2. Võta endale mantraks "See, mida teised minust arvavad, ei ole minu mure"

Tegelikkuses ei ole sul ju mingit kontrolli selle üle, mis teised mõtlevad, teevad või sinust arvavad. Kui end lõputult sellega koormad, siis on see justkui tuuleveskitega võitlemine. Sa ei saa kunagi ette teada, mismoodi inimesed sinu käitumisesse suhtuvad, täpselt nagu nemadki ei näe ette, missugused on sinu reageeringud nende sõnadele ja tegudele.

3. Kuluta oma energia millegi positiivse peale

Võta kogu see energia, mida siiani oled pühendanud selleks, et teistele meeldida ja kasuta seda praeguse hetke nautimiseks, oma tõeliste tunnete ja mõtete kogemiseks ning väljendamiseks. Tõeliselt saad sa meeldida teistele ainult siis, kui sa lased neil näha oma tõelist olemust. Need saavad olema päris sõbrad, kes hindavad sind sinu erakordsuse ja individuaalsuse pärast. Seega lase enda vabaks ja tee seda, mida tõeliselt naudid!

4. Armasta ennast ja vajadusel tuleta seda iga päev iseendale meelde

Kui sa armastad ja hindad iseennast, siis sa tead, et mida iganes teised ka sulle ütlevad või kuidas nad käituvad, sellel on sinuga enamasti palju vähem pistmist, kui sa oled arvanud. Enamasti näitavad inimeste sõnad ja reageeringud palju rohkem selle kohta, millised inimesed nad ise on.

Selleks, et oleksid rahul ja õnnelik, alusta enda armastamisega. Võta ennast sellisena nagu sa oled, tee endaga rahu, kui seda on vaja. Proovi joogat, meditatsiooni või muid sulle sobivaid vaimseid praktikaid, mis aitavad meelt rahustada, hetkes viibida ja enesega armastav suhe luua. Armastavast suhtest iseendaga kasvab välja armastav suhe ümbritsevate ja maailmaga.

Allikas: Mindbodygreen.com

KOMMENTEERI!