Viha - kuidas sellega toime tulla ja sellest vabaneda?



Viha - kuidas sellega toime tulla ja sellest vabaneda?
Mida teha vihaga?depositphotos.com

Viha võib olla märguanne sellest, et meile on liiga tehtud, meie vajadusi või soove ei ole piisavalt tähele pandud või lihtsalt, et miski meie elus ei ole korras. Kuidas vihaga toime tulla ning sellest vabaneda?

Vihastudes kinnitad iga kord, et soovid oma ellu rohkem viha

Viha on kaitsemehhanism. Viha on normaalne ja loomulik protsess. Tavaliselt vihastad sa ikka ja jälle samade asjade peale. Vihasena tunned, et sul pole õigust viha väljendada ja nii neeladki viha alla. Allaneelatud viha kipub end sisse seadma sinu eelistatud kehapiirkonda ja annab endast märku haigusena. Aasta aasta järel surud sa viha ühte ja samasse paika. Tervenemiseks on seega vaja oma tõelised tunded välja lasta. Kui sul pole võimalik neid väljendada vihaga otseselt seotud inimesele, mine peegli ette ja räägi selle inimesega. Ütle kõik välja: "Olen sinu peale vihane." "Olen hirmul." "Olen solvunud." "Sa teed mulle haiget." Jätka seni, kuni kogu viha on vabaks lastud. Seejärel hinga sügavalt sisse, vaata peeglisse ja küsi: "Milline muster selle viha tekitas? Mida saaksin teha, et asi muutuks?" Kui suudad muuta oma sisemist uskumustesüsteemi, mis taolist käitumist tingib, siis ei pea sa enam sel moel käituma.

Üks hullemaid asju, mida võime teha, on vihastada enda peale

Loe veel

Seotud lood:

Viha sulgeb meid veelgi jäigemalt meie mustritesse. Ära neela viha alla ega lase sel oma kehasse settida. Kui sa ärritud, siis võimalda endale füüsiline maandus. Vihaste emotsioonide maandamiseks on mitmeid positiivseid mooduseid. Sa võid kisada suletud akendega autos. Sa võid peksta voodit või patju. Sa võid lüüa lärmi ja öelda kõike, mida süda ihaldab. Võid karjuda padja sisse. Võid teha jooksutiiru või mängida näiteks tennist, selleks et viha energiast vabaneda. Peksa voodit ja patju vähemalt kord nädalas, iga kord, mil tunned viha või mitte... lihtsalt vabane füüsilisest pingest, mida sa oma kehas hoiad!

Vimm, kriitika, süütunne ja hirm võrsuvad sellest, et süüdistad teisi ega võta vastutust oma kogemuse eest

Vabane sinu sisse kogunenud kibedusest ja vimmast. Kinnita endale, et oled täiesti valmis vabalt kõigile andestama. Kui mõtled kellelegi, kes on sulle mingil eluhetkel kuidagi haiget teinud, õnnista seda inimest armastusega ja lase temast vabaks. Mitte keegi ei saa sinult võtta seda, mis kuulub õigusega sulle. See, mis kuulub sulle, tuleb sinu juurde alati tagasi Taevalikult õiges järjekorras.

Kui miski ei tule sinu juurde tagasi, siis polegi see nii ette nähtud. Lepi sellega rahus. Vimma lahustamine on äärmiselt oluline. Usalda ennast. Sa oled kaitstud. Sind motiveerib armastus.

Allikas: Louise L. Hay "Südametarkused. Sisemise tarkuse varaait"

KOMMENTEERI!